Step aerobic

aerobic
  • Locatie sala mijlocie / mare
  • Durata 50 minute
  • Instructor Monica Cazan
Nivel de dificultate
  • Scazut
  • Mediu
  • Dificil

Antrenamentul cardio presupune activitati prelungite, la o anumita intensitate, in sistem aerob (corpul foloseste oxigenul pentru obtinerea energiei de care are nevoie).

Descriere generala:
– clasa compusa din pasi de baza caracteristici aerobicului, combinati cu deplasari ce alcatuiesc coregrafii cu ritmuri si tempouri diferite executate in structuri de cate 8 timpi.
Majoritatea exercitiilor sunt fara impact asupra genunchilor si coloanei, tot timpul un picior fiind in contact cu solul.
Durata clasei: 50 de minute
Desfasurare:
– Incalzire (5 min.) – Se folosesc pasi simpli, ritmul esta scazut
– Antrenamentul propriu-zis ( 40 min)
– In prima parte a antrenamentului (primele 30 min.) creste progresiv intensitatea efortului, atat prin cresterea ritmului de executie, cat si prin cresterea gradului de complexitate a pasilor ce compun coregrafia clasei.
– In partea a doua a antrenamentului se efectueaza exercitii la saltea, cu scopul tonifierii musculaturii, definind muschii abdominali, lombari, fesieri si ai coapselor
– Relaxare si stretching (5 min) – Se efectueaza exercitii de relaxare, respiratie si stretching.
Beneficii:
– Dezvoltarea tuturor grupelor musculare
– Arderea caloriilor in timpul antrenamentului
– Reducerea stresului
– Reechilibrare hormonala si nervoasa
– Imbunatatirea functionarii aparatelor cardiovascular si respirator si cresterea adaptarii acestora la efort
– Imbunatatirea posturii ca urmare a tonifierii musculaturii ce sustine coloana vertebrala
– Reducerea durerilor de spate cauzate de sedentarism
Cui se adreseaza?
Programul se adreseaza tuturor persoanelor clinic sanatoase, indiferent de varsta si conditie fizica.
Sfaturi utile
Va rugam sa va consultati medicul cu privire la inceperea acestui program.
Pentru a face fata programului de aerobic (si oricarei alte activitati sportive) fara a va epuiza resursele, pentru a va pastra integritatea articulatiilor, muschilor, a oaselor, a sistemului nervos si endocrin va sfatuim sa va alimentati corect, sa va hidratati si sa va odihniti suficient.

Cunoaste-ti Instructorii

Monica Cazan

Pilates, Aerobic

Ca profesie sunt psiholog. Ca ocupatie sunt Life si Business Coach in cadrul companiei RoCoach Consulting, HR Manager si Instructor de Aerobic si Fitness.

Cursuri pentru copii

Clasa de balet

Informatii recente