Rebound

  • Locatie Sala mijlocie / mare
  • Durata 50 minute
  • Instructor Monica Cazan
Nivel de dificultate
  • Scazut
  • Mediu
  • Dificil

AERO JUMP (REBOUND) este un tip de antrenament cardio-vascular, ce presupune activitati prelungite la o anumita intensitate, in sistem aerob (corpul foloseste oxigenul pentru obtinerea energiei de care are nevoie).

Rebound – descriere generala:

– clasa este compusa din sarituri pe mini-trambuline, cu ritmuri si tempouri diferite executate in structuri de cate 8 timpi.
– impactul asupra articulatiilor este minim datorita suprafetei elastice pe care se aterizeaza.

Durata clasei: 50 de minute

Desfasurare:
– Incalzire (5 min.) – Se folosesc pasi simpli, ritmul esta scazut
– Antrenamentul propriu-zis ( 40 min) – In prima parte a antrenamentului (primele 30 min.) se foloseste mini-trambulina si creste progresiv intensitatea efortului, atat prin cresterea ritmului de executie, cat si prin cresterea gradului de complexitate a pasilor ce compun coregrafia clasei.
In partea a doua a antrenamentului (10 min) se efectueaza exercitii la saltea, cu scopul tonifierii musculaturii, definind muschii abdominali, lombari, fesieri si ai coapselor
– Relaxare si stretching (5 min) – Se efectueaza exercitii de relaxare, respiratie si stretching.

Rebound beneficii:

– Arderea caloriilor in timpul antrenamentului
– Scaderea nivelului colesterolului
– Reducerea stresului si a tensiunilor
– Stimularea sistemului limfatic
– Reechilibrarea hormonala si nervoasa
– Imbunatatirea tonusului muscular
– Imbunatatirea functionarii aparatelor cardiovascular si respirator si cresterea adaptarii acestora la efort
– Imbunatatirea coordonarii si a echilibrului
– Cresterea nivelului energetic si a vitalitatii

Programul Rebound se adreseaza tuturor persoanelor clinic sanatoase, indiferent de varsta si conditie fizica.

Sfaturi utile pentru Rebound:

Va rugam sa va consultati medicul cu privire la inceperea acestui program. Pentru a face fata programului de rebound (si oricarei alte activitati sportive) fara a va epuiza resursele, pentru a va pastra integritatea articulatiilor, muschilor, a oaselor, a sistemului nervos si endocrin va sfatuim sa va alimentati corect, sa va hidratati si sa va odihniti suficient.

Cunoaste-ti Instructorii

Monica Cazan

Pilates, Aerobic

Ca profesie sunt psiholog. Ca ocupatie sunt Life si Business Coach in cadrul companiei RoCoach Consulting, HR Manager si Instructor de Aerobic si Fitness.

Cursuri pentru copii

Clasa de balet

Informatii recente