Pilates

  • Locatie Sala mijlocie / mare
  • Durata 50 minute
  • Instructor Monica Cazan
Nivel de dificultate
  • Scazut
  • Mediu
  • Dificil

Descriere generala Pilates:

Pilates reprezinta un sistem de exercitii controlate ce solicita mintea si pun in functiune intregul corp. Exercitiile sunt un amestec echilibrat de flexibilitate si forta si au ca rezultate imbunatatirea posturii, reducerea stresului si crearea unei musculaturi lungi si subtiri. Este un concept bazat pe precizia miscarilor si pe constientizarea si controlul respiratiei.

Durata clasei: 50 minute

Beneficii Pilates:

– imbunatatirea rezistentei, a flexibilitatii si echilibrului
– tonifierea si construirea unui musculaturi lungi si subtiri
– implicarea mintii si sporirea constientizarii corporale
– conditionand aparitia modelelor eficiente de miscare face ca organismul sa fie mai putin predispus la accidentarI articulare
– reducerea stresului, eliminarea tensiunilor de la nivelul corpului, impulsionarea energiei cu ajutorul stretching-ului profund
– refacerea alinierii posturale corecte
– crearea unei coloane vertebrale mai puternice si mai flexibile
– imbunatatirea circulatiei
– trezirea coordonarii neuromusculare
– eliberarea de dureri de spate si articulare
– corectarea supra-antrenamentului unor grupe de muschi, supra-antrenament care poate provoca tensiuni si leziuni
– consolidarea mobilitatii, agilitatii si vitalitatii
– imbunatatirea aspectului si functionalitatii corporale.
– exersarea continua si constanta a grupelor musculare ce asigura tinuta generala a corpului: muschii spatelui, pelvieni, abdominali si fesieri
– reducerea nivelului stress-ului
– ameliorarea supletei articulatiilor si amplitudinea miscarilor.

Un loc important in cadrul claselor de Pilates il ocupa aspectul mental. Nu repetarea exercitiilor este cea care conteaza, ci calitatea si precizia executiilor. Pilates-ul nu este o metoda de exercitiu mecanic. Este nevoie de concentrare inaintea si in timpul executiilor.

Public tinta pentru ora de Pilates

Pilates-ul se adreseaza tuturor, fiind o activitate fizica sigura, fara impact asupra articulatiilor, spatelui sau genunchilor.

Se adreseaza celor care s-au hotarat sa reintroduca sportul in viata de zi cu zi, celor care vor sa-si completeze antrenamentul de fitness sau cel cardio-vascular, celor care nu au mai facut nicio ora de sport ca adulti, in cateva cuvinte publicului larg fara limite de varsta, greutate sau conditie fizica.

Sfaturi utile

Va rugam sa va consultati medicul cu privire la inceperea acestui program. Pentru a face fata programului de aerobic (si oricarei alte activitati sportive) fara a va epuiza resursele, pentru a va pastra integritatea articulatiilor, muschilor, a oaselor, a sistemului nervos si endocrin va sfatuim sa va alimentati corect, sa va hidratati si sa va odihniti suficient.

Motto: “A man is as young as his spinal column… If your spine is inflexibly stiff at 30, you are old. If it is completely flexible at 60, you are young…” (Joseph H. Pilates)

Pilates = Forta si in acelasi timp suplete!

Cunoaste-ti Instructorii

Monica Cazan

Pilates, Aerobic

Ca profesie sunt psiholog. Ca ocupatie sunt Life si Business Coach in cadrul companiei RoCoach Consulting, HR Manager si Instructor de Aerobic si Fitness.

Cursuri pentru copii

Clasa de balet

Informatii recente